::be mine::

smp bla yaaa?
Tuesday, April 24, 2012 ? 0haloohaa! ?
assalamualaikum. em,malam ne aku mcm besa laaa...
hanya berteman ngn lappyku , hanpy ku ...
bosanyya x terkata ya allah .
hpku g y sejak akhir2 ne sllu sepi ......
kdg2 lau aku tfkr hdpku y dlu n skrg, tllu byk bezanyaa....
dlu aku ada kawan, ada bf, ada sumanya...
tp skrg??? ak rs mcm suma bnd tu semakin hri semakin meninggalkan aku ....
aku try tuk fkr, ap ya salahku selama ne ? ap ya dosa ku selama ne smp aku d bg ujian y bgtu hebat??
ya allah, aku tau suma ne ad hikmahnyaaa...
kuatkan htiku, kuat kan driku tuk hdapi suma ne....
skrg ne , hdpku tllu byk di temanii ngn tangisan , hmpr stiap mlm aku ngs ...
ad urg y tau ??? mnada.. sumanya aku hadapi sdri...
aduii, sakit ya tuhan ,,, sakit .
huh ! smp bla aku mst gne yaaaa????
xtaulaaa... skg pun , aku type bende mengarut ne , ak ngs . ak xtau np??
ak tllu sedih skrg n aku xtau sp y ble bhagiakan aku . mmy n ayh n fmly, tmsuk my abg owez try tuk bt ak hepy tp suma tu xdpt !!! aku pun xtau np....
soryylaaaa..bkn aku x menghargai tp hti ne ttp rs sedih...
em, ya allahh:
-lau mmg tkdr tuk aku , aku redha
-kuatkan htiku, driku ya allah
-jauhi aku dr kesedihan plsss
-pls jan rampas urg y aku syg g..
-AKU X KUAT G....

#off, mkin lma ak tlis mkn byk airmtaku
nytes....wish me a lucky!


thanx for reading:), zieyla burn~ :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction