::be mine::

mengharapkan yang terbaekk...
Friday, April 27, 2012 ? 1haloohaa! ?
assalamualaikum...em, entry kali nie mcm a lil bit touching...huhu
em,td kkk msg aku ptg-ptg around jam 5 laa gtu..
dy kta "tutt" ada msg dy d fb ckp klu mmy x mnx maf ma dy..dy akan bt sumtink...
aduhaii, cemas+risau+takut suaa aku baaa....
em, aku pkr pny pkr pny pkr....ak koling kakak...kkk kta gtau la mmy koz mama pun suaa tau...
so aku decide tuk suh mmy koling mama sdri spy mma y gtau koz aku xsgp mau gtau mmy sdri..
bkn pa, xsgp...htiku tllu sakit..aku tkt sj aku mltp td...nsblaaa oke jg....


::truly,panas aku td!!!::
then, pas mmy koling mama...bla..bla..n blabla...
mmy mrh aku skjp...dy kta aku xpnd dgr ckp dlu...skrg mslh gne xble suaa handle...
sbr seja aku,ttp telinga...mummy, i know im wrong !
em,then mmy naik p bliknya... i think dy mau koling "tutt"
em, bedebar gla tym dgr dy koling ma "tutt"...huhu
then...aku dgr seja perbualan nya....then mmy kta "ok-ok.."
then, call ended! ak tny laa, knp mey?
mmy jwb,dy tgh drve...t dy kolback..huhuh..
then, mmy decide mau koling umienya...so aku pun p lh bertungkus-lumus mencari num nya...huhu
then, i got it !
mmy pun koling laaa....then aku dgr drg start ckp suaa...huhuh
bdebar gla htiku thn seja yang tau....bdoa sj aku semoga semua jd oke....

::aku hanya mampu berdoa::
oke, then sua slesaii drg koling....aku rs a lil bit tenang suaaa...
thn , 15 minutes la gtu.."tutt" koling again...
then , mmy smbt ..... aku dgr suaa mmy bckp...
huhu..ne la part y touching skit bg aku...
aku dgr mmy nsht dy..mmy mnx maaf...bg phk nya, phk ku n sluruh fmly ku..
ya allah...truly, htiku tersentuh dgr mmy ckp gtu ya allah....
mmy ckp mmy doakn dy bjy dunia akhirat, n mmy doakan hbgn ny ngn gf ny skrg kekal smp bla-bla...n plg ptg mmy ckp mmy xkn pn bedendam ma dy...ya allah! really htiku tersentuh...
rs mcm mau ngs seja, but aku xkn pn bg npk mmy aku y aku ngs....yah ! thats me !
em,mmy ada ckp jg y dy akan doakan spy dpt pmpuan y lg bek dr aku...huh
enough ! aku mau ngs..truly...

::xsanggup dengar mmy ckp gtu::
oke, setelah berakhir nya pbualan drg..aku rs lega berabis...cuma htiku mc rs skit koz aku lom lps g..n ak rs i need my mr.abg! huhuh
n now aku mghrpkn suma y tbaekk....ya allah! tlg hmbamu ya allah...

::mengharap yang terbaekk::
okela... i think mkin pjg aku type mkin tggi perasaan ku mau ngs..huhu
lastly...p/s bt dy:
-pas ne ak hrp x g y bt kau xpuas atey yaaa..
-jgn pn kcu aku, fmly ku especially mmy n ayh ku...
-belajrlh lupakan aku cmna ak bljr lpkn kau..
-wish your luck !
-thanx for everythink man !~

k,sekian...
truly: fazilahAbuBakar...


thanx for reading:), zieyla burn~ :)




Older Post


// Forever Young-One Direction